Κάλεσμα σε μια συνέλευση…..

Posted: Φεβρουαρίου 5, 2013 by Δώρα Ξυπολιά in ανοιχτός διάλογος για την παιδεία, αξιολόγηση

Αγαπητοί συνάδελφοι,

την Πέμπτη 07/02 στις 1.30 η ΕΛΜΕ μας (Γ ΕΛΜΕ) έχει προγραμματίσει ανοικτή συζήτηση για την αξιολόγηση. Είμαι μια απλή εκπαιδευτικός που μέχρι τώρα αρνιόμουν, από επιλογή, να λαμβάνω μέρος σε συζητήσεις και διαδικασίες που οργανώνονταν απ’ τα επίσημα συνδικαλιστικά μας όργανα. Απέφευγα να παίρνω μέρος σε πολιτικού περιεχομένου κουβέντες, όπου όλοι μίλαγαν γενικά και αόριστα, χωρίς να έχουν, συχνά, να προτείνουν κάτι απτό και συγκεκριμένο, χωρίς να ακούν το διπλανό τους. Και έτσι, παρά το πάθος μου και την αγάπη μου για τα σχολεία, είχα αράξει στον καναπέ μου και παρακολουθούσα τα πράγματα με ενδιαφέρον, αλλά από μακριά..

Συνειδητοποίησα, ωστόσο , ότι έτσι έγινα κι εγώ κομμάτι αυτού που κατέκρινα. Ότι μ’ αυτή τη στάση δεν κάνω τίποτα άλλο απ’ το να αναπαραγάγω την παθογένεια του συστήματος, του κάθε συστήματος. Ότι η αδιαφορία, το κλείσιμο στον εαυτό μας, το κλείσιμο στο μικρόκοσμο του σχολείου μας, της δουλειάς μας, είναι η σίγουρη συνταγή για να μην αλλάξει ποτέ τίποτα.

Και θα μου πείτε, αν πάμε στη συνέλευση θα αλλάξει κάτι;;;; Δεν ξέρω. Έχω, όπως κι εσείς φαντάζομαι, τις αμφιβολίες μου. Αλλά πραγματικά πιστεύω ότι ήρθε η ώρα να το προσπαθήσουμε. Είναι η κατάλληλη στιγμή να εκφράσουμε άποψη, να ακούσουμε τους άλλους, να πιέσουμε για τη συγκρότηση μιας κοινής, συγκεκριμένης αντιπρότασης. Τώρα για την αξιολόγηση. Αργότερα για τα άλλα θέματα που μας θέτουν…Μακριά από κομματισμούς, γενικές και αόριστες τοποθετήσεις. Ήρθε η ώρα η ΕΛΜΕ να γίνει ο χώρος μας…Ο δικός μας χώρος έκφρασης. Των απλών εκπαιδευτικών… Οφείλουμε, τουλάχιστον, να το προσπαθήσουμε….Δε νομίζετε;;;;

.

Με εκτίμηση

Μαραμπέα Άρτεμις

Σχόλια
  1. Ο/Η abatris λέει:

    Reblogged this on abatris.

Σχολιάστε

